Followers

Labels

Monday, February 6, 2012

Nederlands - Blossom Goodchild: Sir Steve Beckow! - 06.02.2012


Okay, mijn gedachten van een centje waard…  Een kleine stap voor de mens….  Een Reuzen sprong voor de mensheid!  (woorden die een van onze astronauten uitsprak op de Maan.w.)

DE MENSHEID … en dat zijn wij… Liefdevolle, vriendelijke zielen van licht en dat is waar we mee door zullen gaan…. en het maakt niet uit waarmee we geconfronteerd zullen worden. We zullen niet bezwijken door de nee-zeggers en degenen die ons de pest toewensen… We ZULLEN echter ons Licht nog sterker en schitterender doen schijnen dan ooit met de kennis dat er zielen op Aarde zijn zoals Sir Steve Beckow… die voorbereid zijn om hun eer en integriteit op te pakken en naar de uiterste rand van de klip en om dan te VERTROUWEN en eraf springen… in de naam van Liefde en Waarheid!

Vloog hij toen? Ja, in de ogen van degenen die dit begrijpen. Want het zit niet in het ´gebeuren´ of in het ´niet-gebeuren´, het zit in het ‘doen van’ en van het herkennen van de energie die dit gebeuren veroorzaakte. Kijk om je heen, mensen… maakten we de planeet weer een stuk LICHTER door opwinding en blijdschap?  JAZEKER DEDEN WE DAT. Door om in ons hart te WETEN dat HET MOGELIJK WAS!

De 14de oktober (in 2008, w.) deed het zelfde. Dus veel mensen zien dit als een misser .. als een geen-vertoning… ik niet… Wetend wat ik weet…. Het veranderde de vibratie van de planeet en deed velen ontwaken… zoals inderdaad het nieuws van deze trip dat ook deed… Zo zou het ieders Waarheid moeten zijn dat dit allemaal door ‘de duisteren’  kwam hie ha, HET LICHT won het weer!!

Hoe velen van ons hadden hun tas gepakt en waren aan het wachten… Ik deed het ook. IK BEN TROTS DAT IK DAT KAN TOEGEVEN! Ik had zo’n plezier toen ik het ‘lichtjes inpakte’ …. En oh! … Maar hoe kon ik die tien dagen overleven zonder mijn haardroger, specifiek met die persbijeenkomst aan het einde ervan!

WORD LICHTER…..  WORD LICHTER…. WORD LICHTER !!!

Ik stond klaar… ik was zo blij door mijn binnenkomende post, om degenen te gaan ontmoeten waarmee ik alleen maar email contact had gehad… oh my oh my, het was geweldig!!

Had ik ook twijfels??  Duhh!!! NATUURLIJK… IK BEN EEN MENS… maar zo MENSELIJK MOGELIJK …wilde ik in de Hoogste Vibratie blijven van die trip… Ik had er minstens GEEN TWIJFEL over dat het KON gebeuren… toch, waren er die keren dat ik twijfels had of het ZOU KUNNEN….  … en toen ik toch meedeed… veranderde dat mijn vibratie… zo gewoon als dat!

De herinneringen van  GEVOELENS  van 14 oktober 2008 kwamen naar voren… en misschien meer om het invoelen van Steve… in feite schreef hij me en zei “nu weet ik hoe jij je op 13 oktober voelde” , ( dus voor die 14de oktober) en zelfs TOEN voor mij… familieleden en vrienden van dichtbij hadden GEEN twijfel… ik was het zelf die die nacht naar de sterren opkeek en zei: “Jullie kunnen verdorie maar beter verschijnen!”

De Waarheid is… zou ik de tijd terugdraaien als ik dat kon en die boodschap NIET hebben uitgezonden?  NOPE!  Ik deed wat ik kwam doen, hier, gewoon zo… en Steve heeft het zelfde gedaan. De diepten die deze ‘vreesloze’  daad zal bereiken als de tijd verder gaat, zal duidelijk worden…  en het is HELEMAAL GOED!

Dat is nou juist heb prachtigste … wij die WETEN, … WETEN  dat het niet uit maakt op een ander niveau. Het is gewoon deel van het opheffingsplan! WE WETEN DAT diep van binnen.

Voor degenen die er mee worstelen… denk er even over na… Als je je somber en verward voelt en er boos over bent… wat is er dan waar je naar moet kijken? Zeker niet naar Steve en zijn positie in dit alles… en helemaal niet naar Linda. Voor mij is zonder vraag de bedoelingen van deze zielen ten goede voor allen. Ze hebben zichzelf moedig aan dit alles blootgesteld… zonder iets anders dan de bedoeling om de mensheid te dienen.  … dus waarom VOEL je je dan zo?

Ik ben zo blij dat Steve zich zo daar zo onthecht van voelt. Nog meer bewijs van zijn verlichte Wezen.

ONZE TAAK HIER IS OM LIEFDE EN LICHT TE ZIJN!  Dat is het… hoe moeilijk wil je het je zelf maken?

Van wat ik bijeenschraap is zo veel dat we niet ‘in de positie zitten’ om het te begrijpen… Als we in een andere positie zijn, dan kunnen we dat wel.

Dus, tot aan die tijd … laten we even DOORGAAN WAT WE HIER MOETEN DOEN.
Wat JE KOOS  om als WAARHEID te zien over die ‘TRIP NAAR DE STERREN’   dat is je Goddelijke recht… wordt niet aangeraakt door WIE DAN OOK ZIJN gedachten over die zaak, ANDERS DAN DIE VAN JEZELF. En als JE ZELF JE WAARHEID KENT hierover, of  IETS ERVAN… wees dan blij… wat je er dan ook mee te maken hebt.

Beoordeel anderen niet om hun WAARHEID hierover, of het nu negatief of positief is… KEN ALLEEN JOUW WAARHEID… en ga verder op het Hoogste Trillingsniveau dat je kunt bereiken… op DIT moment… en op ELK moment… houd je LIEFDEVOLLE vibratie hoog, zo Hoog dat het de hemelen OPLICHT!

Er kan geen plight nor fight (geen trouw of gevecht) zijn voor het Licht.  Je bent van Licht … je zit er in… het gaat alleen echt maar om hoe hoog of laag je verkiest om je licht te dempen.

Ik kan gewoon niet weggaan, zonder te zeggen:
MISTER STEVE BECKOW… DANK JE WEL… voor alles wat je gedaan hebt, je zult er mee doorgaan om dat te doen. Je bent een van de fijnste voorbeelden van hoe een menselijk WEZEN moet ZIJN.

Ik kan niet vasthouden alles dat is gezegd geworden en geschreven over dit onderwerp maar laten we alsjeblieft Linda Dillon niet vergeten. Haar Wezen kan zeker in deze tijd ook wat Gouden Stralen gebruiken.

WIJ ZIJN HIER OM LICHT TE BRENGEN… HET MAAKT NIET UIT WAT ER GEBEURT… WIJ WETEN DAT WE DIT LICHT BINNEN GAAN HALEN EN OM HET TE VERANKEREN IN DEZE PRACHTIGE PLANEET VAN ONS.

Onze planeet is zonder twijfel prachtig… toch zijn er zat mensen waar duidelijk aan gewerkt moet worden! Hoe kunnen we dat doen?

GOUDEN STRALEN mensen… stuur die GOUDEN STRALEN….  Met massa’s en massa’s stralen van Liefde, Licht en Lachen… die dat vergezellen

Blossom.





Original message: blossomgoodchild 

Translator: Winny




No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE