Followers

Labels

Sunday, February 26, 2012

Română - ASHTAR

 
 
 
 
Buna Jean,
 
Da tu ma auzi pe mine. Eu sunt Ashtar care te saluta.
 
Alaturi de mine este un membru al Inaltului Consiliu Universal al Intelepciunii. Noi ne aflam aici pentru a va pune la curent cu vremurile care vor urma.
 
Timpul a fost accelerat de catre noi. Deci Pamantul va fi pregatit sa mearga mai departe. Noi suntem un consiliu de Fiinte Galactice al tuturor planurilor, stelelor si planetelor. Deoarece noi suntem cu totii impreuna lucrand la Ascensiunea Pamantului si a oamenilor de pe Pamant.
 
Aceasta este o mare organizatie deoarece noi toti, inclusiv oamenii de pe Pamant trebuie sa mergem mai departe simultan.
 
Acest moment este un moment crucial pentru toata lumea deoarece multi oameni ar putea fi raniti (fizic si emotional) si aceasta nu este ceea ce dorim.
 
Va rugam sa fiti cu totii cu bagare de seama deoarece noi nu aducem frica, ci Speranta.
 
Mesajele pe care le primiti sunt toate la fel. Spunand ca noi suntem cu bagare de seama, insa hotarati sa facem ceea ce trebuie facut.
 
Pamantul va fi acum incet inconjurat de mari nave si noi vom restaura energia ei. Si o vom aduce la nivelul de energie de care ea are nevoie pentru Ascesiune.
 
Apoi noi vom incepe sa amplificam energia pentru oameni. Aceasta este mai dificil deoarece noi nu ne dorim haos.
 
Noi nu ne jucam cu capurile/mintile si trupurile voastre. Tot ceea ce facem este sa va amplificam aura, astfel incat trupul vostru fizic va fi capabil sa se pregateasca pentru schimbare.
 
Consiliul Federatiei a decis ca acum este timpul pentru aceasta. Ei si-au insusit sarcina lor si toate natiunile/taramurile sunt pregatite pentru marea miscare.
Noi va spunem ca Pamantul si locuitorii sai se vor misca (eng. will be moving within a couple of days, n.t.) in cateva zile. Schimbarea va fi perceputa ca un usor soc atunci cand va incepe. Nu va panicati, totul va fi in regula. Atunci toti oamenii care cred in propria lor putere si nu in puterea noastra isi vor pierde puterea lor, precum armatele etc. (le va fi luata de la ei)
 
Pentru moment transmiteti prietenilor vostri ca noi ne pregatim pentru o mare schimbare/transformare pentru toate fiintele din Univers.
 
Eu sunt Ashtar.
 
Canal: Jean Freezer
 
 Traducere: Sorin

7 comments:

  1. Buna ziua!
    De cand eram copil, simteam ca lumea se schimba, ca trebuie sa se schimbe. Aceste schimbari le simteam ca sunt in urma mea, dar acum simt ca totul se petrece mult mai rapid. Nici timpul nu-l mai simt ca cel din trecut. Totul il percep mai rapid, atat timpul cat si noile cunostinte ce le acumulez ca informatie. Stiam de mic ca trebuie sa fie alte lumi in univers, le simteam. Ma bucur ca acum pot primi informatii despre acele lumi si de la acele lumi. Imi doresc sa cooperez cu aceste lumi, dar mai mult de atat stiu ca am misiunea mea si ca trebuie sa-mi aduc aportul meu ca sa ma pot inalta si sa pot ajuta si pe ceilalti oameni sa se ridice in LUMINA si IUBIRE, in PACE si ARMONIE. Trebuie ca sufletul meu sa paseasca cu credinta pe calea Iluminarii.

    ReplyDelete
  2. Eu , simt o mare fericire de cand v-am descoperit si astept cu nerabdare ca sa va cunosc pe viu .As dori sa ajut si accept sa iau parte la program si sa facem ceea ce trebuie facut . Cu cat mai repede , cu atat mai bine .

    ReplyDelete
  3. am o nelamurire ... noi adultii [ putem avem capacitatea mentala de a intelege ceea ce se intampla si se va intampla ] dar copii care sunt prea mici de a fi capabili sa dea acceptul pentru marea schimbare ????? ce se va intampla cu copii nostri ????

    ReplyDelete
  4. Draga Aurelia! Elibereaza-ti mintea de orice griji, de orice ganduri. Nimeni nu va fi lasat pe dinafara decat cu exceptia celor care sunt inchistati in suflet. Dar si pentru acestia sunt alte programe de adaptare si de ridicare a vibratiei lor. Copii sunt poate cei mai deschisi unei astfel de schimbari decat noi adultii.Ei au cea mai mare putere de ridicare pe planul nou, energetic, al Terrei. Si Isus a mentionat ca noi, oamenii, sa redevenim "copii" in suflet, doar asa ne putem alunga grijile si multitudinea de ganduri care ne strabate mentalul si nu reusim sa vedem limpede noile schimbari ce vor veni. Lumina si Iubire are nevoie Terra si toate fiintele ce o locuiesc!

    ReplyDelete
  5. multumesc ! am gasit inregistrarea prin care Ashtar ne vorbeste , dar este mai veche si nu o gasesc si in limba vorbita si inteleasa de mine .Si nu am gasit informatia a ceea ce sa hotarat acum cu domnul presedinte Obama , as dori sa stiu daca sa ajuns la stabilirea zilei , mai exact cand ne vom intalnii fratii si surorile din Galaxie :-)

    ReplyDelete
  6. Eu sunt din Romania si de aceea am accesat limba romana de pe acest site. Am descoperit de curand acest site. Este interesant, dar nu am ajuns sa citesc inca toate articolele si inca nu am cautat arhiva acestui site. Deci, va sfatuiesc sa cautati arhiva, iar daca gasesc ceva, voi tine legatura cu dumneavoastra. Lumina si armonie!

    ReplyDelete
  7. Buna ziua ASHTAR :* timpul imi pare lung acum ca va astept :-)

    ReplyDelete

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE