Followers

Labels

Thursday, April 26, 2012

Croatian: Dodatni kanal za mene - SaLuSa kanaliziran od Isabel Henn 16. travnja 2012

 


Izabrao sam surađivati sa dodatnim kanalom. Zato jer znam koliko dobro Isabel surađuje sa gospodarem Siriusom i arkanđelom Rafaelom, moj izbor je pao na nju. Nakon prvotnog oklijevanja, konačno se složila primati moje poruke. Potreba za dodatnim kanalom se rodila iz moje želje da doprem do što više ljudi. Mike, Laura i Isabel dijele iste, no u velikom dijelu različite prijatelje i poznanike.

Sada se sve više i više ljudi budi i traži objašnjenja i istine. Oni mogu osjetiti promjenu koja se trenutno odvija kao i energije, ljubav koja sve više preplavljuje Zemlju. Djelomično su i zabrinuti jer ne poznaju kontekst (svega toga). Nema razloga za bilo kakve strahove i zabrinutosti. Sve promjene se odvijaju prema planu. Veoma smo zadovoljni s tim kako stvari napreduju. Vi možete, ipak, utjecati da proces protekne što pozitivnije tako što ćete svjesno oživljavati san o svojim idejama o vašem novom svijetu. Pogledajte prema svojim obiteljima, susjedima, kolegama pa čak i strancima i podarite im osmjeh. Poklonite im toplinu vaše bezuvjetne ljubavi i pomognite im da se probude i sjete se tko su doista. Božanska Bića, Anđeli na Zemlji.

Kao Svjetloradnici, stigli ste na Zemlju da biste rasprostrli i usidrili svoje svjetlo. Obavljate izvrstan posao i veoma smo zadovoljni vašim trudom. Molim vas, nemojte sada posustati i ostanite čvrsti u svom svjetlu i svojoj ljubavi, u razdoblju koje dolazi ponudite ljudima čvrst oslonac. Budite vodič i zraka svjetla kroz zbunjujuća događanja. Neće trebati još dugo i stići ćete u mirnije vode i ponovo ćete moći duboko disati.

Ja sam SaLuSa sa Sirijusa i radujem se predstojećim prizemljenjima jer ja, kao i mnogi drugi ljudi na našim brodovima, imam rođake na Zemlji. Svi mi želimo čim prije ponovo sresti ne samo naše drage, već i našu zemaljsku obitelj.

Hvala, SaLuSa

izvor: http://isa59.want2blog.net/2012/04/16/1297/prevela:

Translator: Marijana Pontoni



No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE