Followers

Labels

Saturday, March 8, 2014

Aartsengel Gabriël via Shanta Gabriel : De Kracht van de Equinox – 20 maart 2014


Aartsengel Gabriël via Shanta Gabriel : De Kracht van de Equinox –  20 maart 2014



 vertaling winny 


Het vinden van Balans in een Versnellende Energie


Lieve Mensen,    

carousel_horses_escaping de Equinox energie uitbarst naar de toneel van het bewustzijn, denk er dan aan dat de enige plek waar jullie Balans kunnen vinden in het huidige moment ligt.  Jullie zijn buitengewoon gelukkig om deel te zijn van het gunstige begin van de activiteit van Licht dat de wereld heeft omgeven in de ‘verschuivende zanden/gronden’ van het nieuwe ontwaken. De fase is neergezet en veel scenario’s zullen mogelijk zijn. In feite zijn er veel mogelijkheden beschikbaar voor jullie om dit zelfs in je eigen  leven te ervaren. Het zijn die vele mogelijkheden die de wereld zullen bepalen waar jullie in leven. Jullie keuzes zullen ook de daden zijn die de paden creëren van om zich heen grijpende veranderingen die intenser worden op de planeet.


Voor altijd verwijderd van oude paradigma’s, snelt de bloesemende Aarde op haar pad naar de volle ontwaking van nieuw leven. Niets dat oude structuur bevat, blijft onaangeraakt. Ver verwijderd van verkruimelende werkelijkheden,  zullen zij die nieuwe stabiliteit vinden in de huidige tijd, voorspoed hebben/tieren. Waarom? Omdat hun bewustzijn in staat is om gefocust te blijven op keuzepunten die hen in staat stellen zich te verfrissen, te regenereren, zich met de bronnen opnieuw te verbinden voor een leven dat werd geherstructureerd in volle breedte en vrijheid. Dit produceert heerlijkheid  in een nieuw vermogen om te gaan en te stromen op manieren van ware Schoonheid.

De besluiten die gemaakt worden bij de Equinox zullen jullie in staat stellen om dit leven van Balans te scheppen als je volledig de frequenties beschikbaar maakt. De levende energie die aanwezig is bij de Equinox belichaamt een moment van kracht. Jullie hebben de gelegenheid om deze energie van Balans in te drinken en om die alle atomen te laten transformeren uit de kern van jullie wezen. Hoe zou het voelen om de zin van Aanwezigheid te voelen in je die liefdevol, heel en vrij is? Het is jullie meest authentieke zelf dat niet gebonden is  aan verleden noch toekomst en in staat is om op onlosmakelijke manieren te gaan. Jullie kunnen die nieuwe keuzen claimen voor jezelf in Balans en Vrede die de zuivere Equinox frequenties belichaamt.

De Stuwkracht bij het Begin Portaal.

We willen graag met een metafoor spreken om jullie de zin van de energie te geven die er rond deze tijd is. Stel je voor dat je schrijlings op een groot paard zit bij de begin poortjes van een zeer opwindende race. Je kunt zijn spieren onder je voelen bundelen terwijl dit momentum staat aan te komen. Het losbreken uit het veld van die begrenzing is je eerste focus geworden. Als de bel gaat en de race begint, heb je een schoon spoor voor je. De route is duidelijk omdat je het pad al geplaveid hebt met je bedoelingen. Je hele concentratie is er nu op gefocust om in je zadel te blijven en langs het spoor te gaan dat voor je ligt, met totale Vrijheid en perfecte Balans. 

At the starting gateHet is dit niveau van focus en momentum/stuwkracht dat je in de tijd hiervoor hebt verzameld. De helderheid die je nodig hebt is beschikbaar door je intentie focus voor wat je wilt beleven terwijl de snelheid waarmee je reist op je pad, zich versnelt bij de Equinox. Breng je focus bijeen en laat je aandacht niet verslappen door wat de andere paarden beleven. Zij hebben hun eigen reis en aandachtspunten. Ieder van jullie heeft een zielenbedoeling die zich uitbreidt als een Baken van Leiding voor jou om die te volgen. Als je Balans/Evenwicht in je kan laten zijn zonder je heldere intentie te doen verslappen is het makkelijker om in je zadel te blijven terwijl de kracht van intense energie om je heen galoppeert.

Je kunt jezelf laten dragen door het strijdros van Genade, ondersteund door Engelen die je aanvuren terwijl je je pad volgt, en die werelden schept waar niemand ooit eerder is gegaan. Je houdt de teugels verbonden aan je heldere wensen voor het leven dat je werkelijk wilt leven.

De weg is open voor jullie om te kiezen – het in Balans blijven is de sleutel.

Meer Metaforen om jullie Visie te Vergroten

Meer metaforen die je schept wat wij graag een Gyroscopisch Stabiliserend Veld willen noemen.
Dit laat de kern balans in je in een bewegende vorm zijn zoals een Gyroscoop dingen op niveau houdt op schepen op zee. Een boot op het water is echt net zoiets als wat jullie nu beleven in jullie veranderende wereld.

Gyroscopic balanceTerwijl de golven in intensiteit groeien, wordt jullie behoefte voor een stabiel in evenwicht zijn nog belangrijker. Jullie innerlijke Gyroscoop werkt voortdurend om jullie in balans te houden, en hoe meer je je bewust bent van dit mechanisme hoe beter je dat zult voelen.  Jullie bewustzijn van die Gyroscoop schept een veld van Balans dat je helpt in je wezen als een stabiliserende invloed in de wereld om je heen. Jullie zijn alleen maar gefocust op je krachtige intenties en de schepping van een balancerend punt in je, maar jullie vibratie wordt er een van Balans, een zachte invloed die heel toegenegen/affectief is.

Gebruik je tijd verstandig om de nieuwe structuur die je nodig hebt te verankeren om in balans te blijven terwijl de energiegolven om je heen toenemen. Jullie zullen de revolutionaire veranderingen om je heen beleven die gebeuren met veel meer hulpbronnen/zeer vindingrijk is, omdat je innerlijke Gyroscoop in perfecte Balans, Harmonie en Genade werkt. We geven jullie een gebed aan dat je focus kan helpen.

Goddelijke Aanwezigheid waarin in leef, beweeg en mijn wezen heb. Ik vraag om bijstand op dit wakker makende moment van de Equinox.

Sta toe dat ik een structuur van zijn kan creëren die mijn Ziel in staat stelt te bloeien. Geef mij een zuivere belevenis van Gyroscopische Stabiliteit en laat me die energie gebruiken om in de kracht van het huidige moment te leven, en dat ik keuzes maak die me in staat stellen om door de versnellende verschuivingen van energie heen te gaan in volmaakt Evenwicht.

Zegen mij dat ik in harmonie kan zijn met de Goddelijke Blauwdruk van Volmaaktheid van mijn Ziel en handhaaf die plaats van Evenwicht in Liefde die in mijn hart wakker wordt.

Laat die nieuwe stabiliteit in ieder gebied van mijn leven verankeren in een flexibele vorm die vrijheid van beweging toestaat. Moge al mijn keuzes in Harmonie en Verbinding zijn met de Bestemming van mijn Ziel. Vanuit de diepste plek van Dankbaarheid in mijn hart, zeg ik dank u voor uw zegeningen op elk gebied van mijn leven. Zo zij het en zo is het.

Shanta Gabriel voor
Aartsengel Gabriël                         5 maart 2014.
(de Lente Equinox is ‘normaal’ op 21 maart, maar dit jaar op 20 maart rond 17:57 uur (MET) Maar je kunt er al uren eerder ermee bezig zijn. De ‘orb’ is best groot. Op www.stralendetoekomst.nl staat wanneer wij dit buiten vieren in Schinnen)



Goddelijke Aanwezigheid waarin in leef, beweeg en mijn wezen heb. Ik vraag om bijstand op dit wakker makende moment van de Equinox.

Sta toe dat ik een structuur van zijn kan creëren die mijn Ziel in staat stelt te bloeien. Geef mij een zuivere belevenis van Gyroscopische Stabiliteit en laat me die energie gebruiken om in de kracht van het huidige moment te leven, en dat ik keuzes maak die me in staat stellen om door de versnellende verschuivingen van energie heen te gaan in volmaakt Evenwicht.

Zegen mij dat ik in harmonie kan zijn met de Goddelijke Blauwdruk van Volmaaktheid van mijn Ziel en handhaaf die plaats van Evenwicht in Liefde die in mijn hart wakker wordt.

Laat die nieuwe stabiliteit in ieder gebied van mijn leven verankeren in een flexibele vorm die vrijheid van beweging toestaat. Moge al mijn keuzes in Harmonie en Verbinding zijn met de Bestemming van mijn Ziel. Vanuit de diepste plek van Dankbaarheid in mijn hart, zeg ik dank u voor uw zegeningen op elk gebied van mijn leven. Zo zij het en zo is het.


No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE