Followers

Labels

Thursday, November 12, 2015

Romîna -- Îngerii prin Ann Albers Aliniati-va gîndurile cu iubirea 07-11-2015




Îngerii prin Ann Albers
Aliniati-va gîndurile cu iubirea
07-11-2015

Dragii mei prieteni, va iubim mult.

Acum cîteva saptamîni am vorbit despre frumusetea minunilor prezente în fiecare moment. Minunile sunt pur si simplu, ceea ce umanitatea numeste lucrurile pe care mintea nu poate sa le explice. Dragilor, daca ati putea întelege doar acest lucru – mintile voastre pot întelege numai ceea ce sa expus si ceea ce pot imagina. Mintea lui Dumnezeu cu toate acestea, are acces la toata posibilitatea conceputa a fiecarei relatii simple, între fiecare persoana, si aspectual creatiei în fiecare moment. Va puteti imagina? Datorita acestui fapt, multe “minuni” sunt posibile pentru fiecare dintre dvs. Multe cai se pot dezvolta în fiecare moment … multe posibilitati.

Daca v-ati putea imagina, chiar în acest moment, pe dvs. stînd, cu o infinita varietate de posibilitati viitoare, care va asteapta sa la alegeti. Alegeti pe cele mai bune. Aliniati-va gîndurile voastre cu dragostea. Aliniati-va sentimentele cu dragostea, cel putin, cu dragostea pentru dvs. însisi. Acceptati-va asa cum sunteti acum. Cu toate ca sunteti suparati, iubiti-va prin aceasta situatie, si astfel veti fi capabili sa iubiti pe altii. Daca un baietel sau o fetita vine la dvs. suparat(a), veti lua baietelul sau fetita în brate, îl veti îmbratisa, îl veti mîngîia, si cu blîndete îl(o) veti conduce catre o realitate majora. Daca va iubiti cu amabilitate pe dvs. însisi, chiar în timpurile emotionale mai dificile, atunci, îi dati universului un permis “energetic” spunînd astfel, sa va iubesca si sa va mîngîie de asemenea. Daca spuneti, “ ei bine, ma gasesc aici, fac cel mai bun în acest moment, stiu ca ceva mai bun este possíbil, însa aleg sa fiu amabil(a) cu mine însumi, aleg sa recunosc ca doresc sa fac ceva mai bun, aleg sa-i cer universului sa-mi trimita o mîngîiere si o amabilitate mai sanatoase, pentru ca sa ma ajute sa ma misc spre un spatiu mai bun”. Ei bine, atunci dragilor, veti fi ales cea mai buna cale posibila, în acel moment … datorita a cine sunteti aici si acum
.
Desigur ca exista cai mult mai bune. Cai care sunt dispuse cu iubire. Presupuneti ca sunteti incomodati cu cineva, si ca sunteti capabili sa va rugati în mod autentic prin compasiune. Imediat va dati seama ca, faptul ca va simtiti incomodati, este omenesc de asemenea. Faceti cel mai bine din ceea ce puteti face în acel moment. Poate ca sunteti sau nu, foarte evolutionati, însa este cel mai bun lucru pe care îl stiti în acel moment. Începeti sa va rugati, pentru a vedea prin ochii lui Dumnezeu. Imediat, vedeti un suflet ravasit, un suflet ranit. Imediat, apare mila, compasiunea. Imediat, trimiteti dragoste, inclusiv acelora care au facut sa sufere iubirea voastra. Va puteti imagina, posibilitatile catre iubire, pe care le-ati deschis pentru dvs. însisi? Poate ca nu aveti nimic de vazut, cu acest individ(a) din nou. Puteti vindeca relatia în întregime. Puteti sa va îndepartati, si sa aveti încredere în Divin, pentru a aranja lucrurile la momentul potrivit. Exista multe posibilitati.

Presupuneti ca nu sunteti incomodati. Pur si simplu aveti un vis, si nu aveti nici o ideie de cum se va întîmpla acest vis. Divinul, stie. Divinul, stie de felurile infinite pe care calea le poate aduce. Alegeti lucrul cel mai autentic si dragastos de a gîndi, spune si face în prezent, si va veti întîlni cu dvs. însisi automat pe calea catre visele dvs. cele mai minunate. Acesta va fi cazul, chiar daca îl vedeti sau nu, chiar daca întelegeti logic cum functioneaza lucrurile, sau nu. Nu trebuie sa raspundeti la rugaciunile proprii, dragilor, Divinul este capabil sa o faca în întregime.

Asa ca, dragilor, nu limitati viitorul vostru, doar la ceea ce stiti “ ca poate” sa se completeze. Divinul, stie mult mai mult. Divinul, are posibilitati infinite. Alegeti doar dragostea … acum, acum si acum din nou.

Dumnezeu sa va binecuvînteze. Va iubim mult.

Îngerii.



Mesajul lui Ann

Buna ziua tuturor.

Continuu sa învat la nivele mai adînci de a ma preda vietii, de a iubi, în inima mea însami. Am fost în nord pentru o calatorie acum cîteva saptamîni. Am sosit într-o dupa amiaza de vineri, si mi-am luat un timp înainte de a se însera, imediat ce am început sa ma gîndesc ce voi face. Cerurile au intervenit. O ideie puternica de a merge la o localitate foarte specifica a rasarit în mintea mea. A fost un premiu ca am renuntat la planurile mele si m-am predat din nou. Cînd am ajuns în parc, am avut o vointa puternica de a stationa într-un spatiu foarte specific. Dupa ce am facut-o, am cercetat, si în fata mea, asezata pe banca din parc, statea o doamna foarte draga, pe care o cunosc si o ador. Nu vorbisem una cu alta. Ea nu avea nici o ideie ca eu mergeam în localitate.


Eu nu aveam nici o ideie ca ea se gasea acolo, în fata masinii mele, cu toate acestea. Bineînteles ca ne-am îmbratisat cu placere, ne-am minunat de minune, si a avut timp sa ma prezinte unei alte prietene cu care dorea sa se întîlneasca. Aceasta prietena si eu, am facut o munca de vindecare, astfel ca i-am trimis o doza iubitoare. Ne-am delectat din nou de coordonarea cerului.

Tot sfîrsitul saptamînii, a fost în acest fel. M-am întîlnit cu clienti pe care îi vazusem acum 20 de ani, si care aveau nevoie de putina iubire, o dama care cunostea pe ceilalti prieteni ai mei, si care dorea sa ma cunoasca, o persoana cu care lucrassem acum 20 de ani, în interiorul padurii. Simtisem somn mai înainte, si m-am simtit iritata cu mine însumi si luptasem ca sa ma mentin treaza, dar în loc de aceasta, m-am predat pacific si am avut vise vietuite în acesta stare. M-am trezit simtindu-ma minunat.

Cu cît mai mult m-am predat, o mai mare coordenare cu universul a devenit aparenta. În aceste zile, am avut încrederea ca tot ceea se se petrece este pentru bine. Cu cît mai mult acceptam, cu atît mai bine vedeam.

Am de asemenea vise, lucruri care m-ar fi încîntat sa se fi petrecut în viata mea, si inclusiv pe acestea le-am prezentat lui Dumnezeu. Sa pot sa fac show-urile mele, este unul dintre ele. Veti crede ca acest fapt ar însemna sa stau mai mult timp în fata computerului. În loc de aceasta, sunt mai mult timp la era liber, unde gîndesc cu mai multa claritate. Stralucitor, dar din nou planul lui Dumnezeu, era mai bun decît al meu.

Asa ca, atunci cînd nu stiti ce sa faceti, predati-va inimii, pentru ca acolo veti întîlni lucrul cel mai dragastos de facut acum, acum si acum din nou. Poate ca nu are legatura cu problema dvs. sau proba. Poate ca nu are legatura cu nimic, deloc. Uneori m-am simtit trimisa la Starbucks, doar pentru ca sa-mi schimb energia la o vibratie mai compatibila cu bucuria mea. Uneori sunt trimisa acolo pentru a bucura pe cineva. Uneori vreau doar cafea. Acestea sunt lucruri mici, însa cînd avem încredere în lucrurile mici, învatam sa avem încredere si mai mult în lucrurile mari.

Asa ca în aceasta saptamîna cinstiti inima dvs., si vedeti ce apare cu acest lucru. Ma încînta sa aud aceste povesti miraculoase, niciodata nu vor lasa sa ma uimeasca sau sa ma delecteze.

Va iubesc pe toti. Sa aveti o saptamîna biecuvîntata.


Ann

@Ann Albers. Todos los derechos Reservados.

Etiquetas: Ann Albers

 Translator : Star Child






No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE