Followers

Labels

Thursday, December 15, 2016

Romîna -- Canalizarea lui Ludwig Van Beethoven prin Kris-Won

Resultado de imagem para pictures or graphics from Ludwig Van Beethoven

Canalizarea lui Ludwig Van Beethoven
prin Kris-Won
20/10/2016


20 de ani conducînd batuta mea pentru a descoperi valoarea linistei. Delectarea de a auzi o sinfonie perfecta, muzical vorbind, nu se compara cu frumusetea suprema a linistei.

Acest lucru l-am descoperit eu, dupa ce mi-am petrecut jumatate din monotona mea Viata.

Dragi frati, toti fii ai Celui Prea Înalt, adevarul gol si crud este ca, majoritatea persoanelor folosesc timpul disponibil pentru ei, în vietile lor, cu persecutii inutile si hobby-uri, care nu sunt altceva decît '' pierderi de timp ''.

Daca fiecare persoana în aceasta lume ar folosi o a zecea parte din existenta sa scufundata în interiorul sau, lumea nu ar fi ceea ce este azi, o masa de haos, un loc unde convietuiesc împreuna mizeria si abundenta cea mai nerusinata, si ar fi o lume mai dreapta si echitativa.

Sanitatea, întelepciunea si bunul simt, nu ar straluci prin absenta lor, asa cum se petrece în acest moment al istoriei pe care o traiti acum.

Multe din calamitatile care afecteaza fiintele omenesti în prezent, ar putea fi evitate daca omul ar auzi macar putin vocea propriei sale constiinte, în loc sa auda muzicile atît de disonante si sunetele asa de dezagradabile care sunt auzite în oricare oras, în orice loc de pe Pamînt. Ce groaza !

Un exemplu de cum fiintele omenesti au degenerat, este a verifica cum a degenerat muzica si gustul muzical al persoanelor, acest fapt spune mult despre gradul de ignoranta în care multe persoane sunt scufundate, inclusiv academicienii, politicienii si multi dintre cei numiti 'intelectuali'!

Nechibzuitii ! Ei cred ca pentru ca vorbesc cu elocventa, si aproape ca domina o anumita cantitate de cuvinte, pot fi numiti de intelectuali. Intelectuali ai ignorantei !

Însa, sa vorbim acum despre tine însati, despre ce poti sa faci cu viata ta, dta care citesti acum aceste linii.

Dedica o parte a timpului tau în fiecare zi pentru ca sa te reculegi într-un loc linistit, si sa patrunzi curajos în comoara de nepretuit, a lumii tale interioare.

Nu-ti pierde timpul cu distractia mintii, cu atîta muzica si atîtea filme care sunt acum disponibile !

Alege aceste momente, pentru ca sa te îndepartezi de galagie, si sa te scufunzi în pacea, calma si linistea prezentei subtile a lui Dumnezeu în inima ta. Fa acest lucru în mod regulat, nu numai în momente sporadice atunci cînd dta poti simti nevoia de reculegere interioara.

Cauta aceste momente în toate zilele, si eventual, vei descoperi ca dta nu poti trai fara ca sa-ti dedici timpul dtale, acestor parcele de cautare interioara.

Daca dta vei face acest lucru, vei putea navega cu tarie în directia obiectivului final al tau, si vei ajunge pîna la el cu siguranta, fara nici o îndoiala, daca vei fi persistent în meditatiile tale zilnice.

Începînd de la acest punct, dta vei descoperi doua strazi, cu un rezultat foarte diferit între sine : vrei sa continui sa faci aceste activitati cu singurul scop de a-ti distrage mintea, sau vei accepta provocarea de a descoperi adevarul vietii, si a descoperi cine în realitate dta esti.

Eu am învatat mai mult atunci cînd eram surd, decît am învatat înainte de surzenia mea, pentru ca ea ma fortat sa ma refugiez în linistea mea interioara, unde eu am creat cela mai bune compozitii ale mele, suficient fiind sa aud vocea propriei mele fiinte interioare, care, cu toate ca dta o ignorezi, se afla mereu acolo.

Coboara  adînc, fratele meu sau sora mea, cerceteaza minunata comoara pe care o vei gasi în inima ta, si care va ramîne acolo, chiar daca o cauti sau nu.

Fie ca aceasta lumina interioara sa te ilumine, asa cum ma iluminat pe mine, putin si mult mai mult atunci cînd mi-am lasat vesmîntul meu carnal.

Sursa : Ludwig Van Beethoven

Canal: Kris-Won

Tradus: Star Child

Sursa: Contactando Seres de Luz


No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE